Fredag!!

Heej Allihopa!!
Idag är det äntligen fredag. Idag har jag la inte gjort så mycket.
Först så cyklade jag til skolan med Julia. När jag skolan var slut så va jag med Julia.
Vi åkte först till henne och sen till mig. När vi kom till mig så åt jag och Julia kladdkaka.
Det var mums!!!. Sen så spelade vi lite mario cart och super mario galaxy. 
Sen åkte Julia hem vid halv åtta. När hon hade åkt hem så åkte vi och hämtade Sara från
hennes gympaträning. Sen åt vi kvällsmat. Det blev Tacos. Sen var det såklart Dax för attt  titta
på idol. Jag hejar på Erik och Tore, och nu sitter jag här.


xoxo EllaUlla :]

Kommentarer
Postat av: Emma L

Hahaha, hejar du på toRe? Hahah, trodde HON hette Tove! :P

2010-01-04 @ 15:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0