måndag!!

Hej allihopa!!
Idag har det jag la inte gjort så mycket. Först så var det skola. Vi hade först engelskasen matte. Efter det
var det äntligen lunch. Det blev kebabgryta och ris. Inte det godaste. Efter lunchen så hade vi
Svenska. Alltid kul. Sen var det so. Sen var äntligen skolan slut. Då va jag med
Julia. Vi åkte först till henne och sen till mig. Vid kvart över fyra skjutsade Morgan (morfar) ner oss till
miniblås. Där nere var det ovanligt kul. Vi gjorde massa olika trick som man typ gör på cirkus.
 Vi balandserade,
Jonglerade  och prövade på diablo. Allt var lite svårt. När jag kom hem blev det kvällsmat, och
nu sitter jag här.

xoxo ellaulla:]

Kommentarer
Postat av: timothy

nice blogg

2009-12-16 @ 21:12:44
Postat av: Emmiz

tack :D

2009-12-17 @ 14:39:53
URL: http://orienteringstjejen.blogg.se/
Postat av: ka

fin blogg :)

2009-12-17 @ 15:02:36
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0