Måndag!!!

Heej allihopa!!!!
Idag har jag la inte gjort så mycket. Först så gick ja till skolan. Sen när skolan var slut så hade jag tvärflöjtslektion. den gick la bra. sen efter det så var jag med Emma. Om ni vill komma in på hennes blogg så klickar ni här. Sen när hon var här så hjälpte min syrra henne med emmas blogg. Om du vill komma in på min syrras blogg så klickar ni här. När hon hade åkt hem så skulle min syrra på gympa så jag gick upp till mormor och morfar. Där var jag typ bara i 15 minuter sen skulle mormor ner hit och laga mat. Så då giv´ck jag hem igen. Och nu sitter jag här och gör ingenting typ. 

Ps: Om ni vill komma in på några annan váv mina kompisars blogg så ka du klicka här:
          Carina Bengtsson     Julia Andersson     Emma Nilsson     Sara Eriksson

Här har du deras adresser...


xoxo EllaUlla :]


Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

tack för reklamen :D

2009-10-12 @ 19:59:48
URL: http://orienteringstjejen.blogg.se/
Postat av: sv: Emma

tyvärr kan jag inte lägga in nåra bilder för att jag har inga :(

2009-10-25 @ 17:16:02
URL: http://orinteringstjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0