25 April

Hej allihopa!!!

Ida har jag la inte gjort s mycket. När jag vaknade var kockan nästan halv nio. Efter en stund så hörde jag sara smsa så då satte vi på tvn. Efter en stund så kom Casper och Jasmine och kollade med. Sen så åt vi frukost. Efter det så spelade vi alfons godnatt spel eller vad det nu heter. Det vann jag, sara kom tvåa, Casper kom trea och Jasmine kom fyra. Efter det så skulle dom åka hem. Så då började pappa med maten. Det blev kött och potatis. När vi hade ätit så spelade jag och pappa en fotbollsmatch i köket. Jag vann med 6-3. När vi hade spelat klart så fikade vi. Efter det så satte jag mig vi datorn. Sen vid halv fyra åkte jag hem till tranemo. När jag kom hem till tranemo så ringde jag Julia. När hon gick förbi våran studsmatta så

bara sara: Varför går du den vägen?

 Julia bara:AAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!

Jag och sara bara: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

Julia bara: Chit!!!!


Det var så jäv*a roligt...


Men när vi hade skrämt julia så hoppade jag, sara och julia. Efter en stund så gick jag och julia och Gungade. Vi snurrade varandra och så tog vi massa bilder.

Detta var min roliga dag.


Längtar till sommaren<33

Xoxo EllaUlla :]

Kommentarer
Postat av: gööööööna förfan(y)

VEM LÄNGTAR INTE T SOMMAREN ?!?!?!?!;o

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT, det är 4:a veckor kvarrrrrr;O;O;O<33

2010-05-09 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0