Det var ett tag sedan!

Hej ni som läser!

Har inte bloggat på ett tag men har inte orkat. Om man inte har några läsare så är det inte lika kul :(. Men som några kanske vet har jag ju kört en systemkamera :D. En Canon EOS 1000D. Har tagit över tusen bilder sen i Lördags. Men tänkte skriva lite om varje dag nu.

Julafton!
Okej, jag tänkte börja med att skriva om min julafton. På julafton gick jag upp typ vid tio. Var ju hos pappa på dan. Vi åkte först till farmor och farfar. Där även Märta, Sixten, Malin och Thomas var. Vi började med att äta som vanligt. Vid två så kom tomten, då öppnade vi lite paket. Har bilder som jag lägger ut lite senare.

Juldagen!
Då köpte jag min kamera och så kom då kusinerna. Vi gjorde la samma saker som vi brukar. Innan julklappsutdelningen så var vi ute och åkte pulka. Alla han åka ett åk var. Fast när eric då åkte sitt första åk på snowboarden. Så ramlade han och slog i axlen. Men var bra senare på kvällen. När vi då kom in så var det julklappsutdelning. Bilder kommer.

annandag!
Då åkte kusinerna hem till skåne. Så fort dom hade åkt ringde jag julia. Vi var hos julia satt mest vid datan. Sen skulle julia bort så då gick jag hem.

27 December
Då var jag med amanda. Vi tog massa kor och hade jätte kul.

28 december
Så åkte jag till saknade kajsa som jag inte har träffat på evigheter!. Vi gar typ gjort våra egna isbitar och tagit nästan över 300 kort. Hon har ju köpt en dator så hon och jag har suttit vi vår datorer ett tag men vi har ju faktiskt varit ute och åkt spark.


Här kommer lite bilder:D

Eric


Filip



Filip i sin HV71 tröja, på baksidan står det Jannerstig (hans efternamn)


Ett litet egopix på mig (a)


Jag och sara för några år sedan (A)

Har inte lagt in bilder från mej och kajsa lägger ut dom någon annan gång

xoxo EllaUlla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0