Ett år!

Hej allihopa!

Glömde lägga in att du har jag haft min mobil lite mer än ett år nu. Den fyllde år den 5 juli!. Så säg grattis!!
Men här kommer det lite bilder som jaa har tagit med den :).



Söta Kajsa<3 (på tröjan står det blond & Smart)







märta!


Hoppas inte kajsa blir för galen nu :S




Förlåt sara jag var bara tvungen!




(suddig)


Marigona<3
Hittade inte denna bilden när jag skrev om mina minnen.Så jag skriver ett här.
Mitt största minne med dej var när du hade Fest. Fast vi var la bara sex stycken men det är en av dom roligaste festerna jag har varit på.
Glömmer aldrig det!<3


Zeinab skulle ju ändå döda mig för att ja la ut denna bilden i inlägget minnen.Så lägger ut den igen bara för det!









Hinner inte lägga upp mer bilder för ska äta nu. Men lägger kanske ett in vi åker härifrån halmstad annars så lägger jag in ett när jag kommer till gislaved.

Xoxo Ellaulla :]

Kommentarer
Postat av: Arg Kajsa!!!

EEEEELLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TA BORT BILDERNA PÅ MIIIIG!!!!! :@ HAHA

2010-08-17 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0