Minnen!

Hej allihopa!

har ju inte kunnat vara med några vänner på jätte länge. Så nu tänker jag lägga upp en bild på dom och skriva ett litet minne. Det ä ganska gammla bilder!

Julia<3

Kajsa<3



Delar samma minne med både Kajsa och julia!
För nästan ett år sen så sovde jag kajsa och julia över i julias friggebo (stavning?). Då
var vi uppe till 08.00. Vid 04.00 så gick vi till stranden och skrev vi har varit vakna hela natten!
Ett riktigt bra minne som kommer att finnas i mitt hjärta hela livet ut!

zeinab<3


Zeinab,Zeinab,Zeinab. Kommer aldrig att glömma när vi var ute och gick med husse
och vi mötte några skadade barn, från särskolan. När han hängde efter oss. Vi sprang
Där imellan lägenheterna med husse i barnvagnen och var livrädda. Fast sen bara vi
började skratta!
Kommer aldrig glömma detta värdefulla minne!

Amanda<3


Ett minne som vi gjorde ganska nyligen.
När vi sov över när fotbollsskolan höll på. När vi sov över hemma hos dej, Så mycket
som jag skrattade då så kommer jag nog aldrig skratta igen. Vi satt där och smsade vi
kallade varandra Lite roliga saker.
Kommer aldrig glömma detta minnet!


Er jag inte har skrivit om är för att jag inte har några bilder på er, men har många minner med er såklart med!


Xoxo Ellaulla :]


Kommentarer
Postat av: zätaaah

HAHAHAHAHAHAHAH, flummmmm eller vad? :O

min bild är ju lätt snyggast :)

pusspådej (A)<3



;KOMMER DÖDA DEJ !

2010-07-22 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0