Julia!

igår morse åkte jag då till julia. Jag var där vid tio. Vi gjorde inte så mycket. Vi tog massa med kort på min dator och så hälsade vi på min farmor och farfar. Fast där nere var pappa och Carina också. Där var vi bara en stund för vi skulle bara säga hej.på förmiddagen så gick vi till fynda med. Det äär typ lika långt som runt tranemosjön. en halv mil nästan. Sen vid två så ringde anne och sa att dom hade ätit lunch. Så då fick anne komma och hämta mig och Julia vid fyndal. Sen tog vi bara mer bilder. Vi gick och las oss vid ett men jag och julia somnade inte förens vid två.
idag så har vi tagit mer bilder. Vi har också ätit massa godis:D


Xoxo Ellaulla :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0