"Läger"

idag har jag då varit på ett "läger". vet inte om man kan säga det riktigt men iaf. Vi skulle vara på Kransmossen i borås klockan nio. Då hade vi ett en och en halvtimmas pass. då skadade jag mej som vanligt.  Men sen vid halv tolv så skulle vi äta. Det blev lasange(stavning?). Inte den goaste lasangen(stavning?) precis. Efter det så hade vi Teori(stavning?). Då pratade vi om hur man är en bra fotbollsspelare. Sen hade vi ett pass till. Sen vid tre så slutade vi. När jag kom hem så satte jag mej framför tvn. Ska snart åka till pappa. Då ska bästa Kajsa komma och sova över. Så får ja min dator =D. Lägger nog in ett ikväll.

xoxo Ellaulla


Ps:Suger på att stava!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0