Simhallen!

Vid två så skulle vi hämta märta så skulle vi bada. Vi badade först i stora. Men det var väldigt grunt på ett ställe. Så vi var där. Fast ibland så simmade jag och sara iväg för att kunna bada utomhus och åka strömmen.  Fast vi var bara borta i typ tre minuter. Sen klättrade vi lite på klätterväggen. Efter det var det dags att fika lite. Kärleksmums och klementiner. Sen badade vi igen. Sen åkte malin och märta den röda rutskarnan (stavning). Sen åkte märta med sara också. jag stod och tog kort när dom kom ner med saras kamera. Sen vid kvart i fyra så skulle vi hem. När vi hade duchat så satte jag, sara och märta oss i bastun. Det var väldigt varmt.  När vi kom hem så lekte vi bibliotek med märta. Sen skulle vi äta. Sen så lekte jag lite med märta och Sixten. Sen satte jag mig här.

xoxo Ellaulla :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0