Tidig morgon

Jag tänkte lägga in ett igår kväll men orkade inte. Men i helgen så ska jag lägga in mycket.
Men idag har jag inte gjort jätte mycket. Märta väckte mig och sara vid åtta. Vid kvart över åtta
gick vi ner. Sen vid tjugo i nio så skulle jag, sara, malin och Sixten lämmna märta på dagis.
När vi kom dit så visade märta oss runt. Det hängde plastband typ överalallt. Sen efter det så
kulle gå och handla. Det gick väldigt snabbt. Vi var la hemma vid halv tio, tio eller något.
När vi kom hem så åt vi frukost. Efter en stund så skulle sara lära malin att använda Picasa 3.
Det gick jätte bra. Den tiden var jag lite med Sixten. Sen satte jag mig vid saras dator.
Kanske lägger in ikväll får la se om jag orkar.

xoxo Ellaulla:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0