Växjö!

Igår la ju jag in ett snabbt inlägg om dagen. Men nu blir det ett inlägg som är mer detaljerat(stavning).
Idag gick jag upp vid sju. Vid halv nio kom mormor ner och vi var tvungna att göra iordning oss. Vid tio i tio så åkte vi mot ICA för sara skulle köpa godis innan tågresan.  Vid halv elva så kom tåget. Vi var framme vid fem i tolv.  När vi gick av tåget så kom Malin och mötte oss. När vi skulle åka fick jag tränga in mig mellan märta och Sixten där bak. Det gick la bra. När vi kom hem till dom så åt vi vegetariansk lasnage. Det var la sådär men det gick och äta.  Men sen lekte vi bara med Märta och sixten. Vid halv sex så åt vi pannkakor. Sen så har vi la bara lekt. Mellan sju halv åtta så gick märta och la sig. Fast sixten är fortfarande uppe men han är riktigt trött. Men jag lägger in ngn annan dag.:D

xoxo Ellaulla:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0