Hos kusinerna!!

Hej allihopa!!
Idag så vaknade man vi sex typ. Sara skulle på Gymnastikläger och jag och mamma skulle till Skåne. Vi åkte vid halv åtta och var i skåne vi tio typ. Efter det så satte jag, Eric, och filip oss vid datorn. Efter det så var i ute. Sen så har Filip fyllt år så det kom gäster hit, och dom har nyss gått hem. Och då satte jag och eric oss vid ena datorn och Filip vid den andra. Vi ska kanske titta på Körslaget vi får se om vi vill. Annars så gör vi la något annat. Kommer hem till Tranemo imorgon.

Längtar till sommaren<33

Xoxo EllaUlla:]
 

Kommentarer
Postat av: rebecka

Heyy elin! :D Det är rebecka gustavsson här som går i 5an:) Jag läser din blogg lite då och då ;)



Besök gärna min oxå!

2010-03-21 @ 07:49:26
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0