Innebandyträning/ Skola!!

Hej allihopa

Idag var jag då frisk. Jag missade inte något roligt i skolan som tur va. Nu är mormor klar med min grön svarta mössa som jag ska ha i helgen på våran cup i Jönköping. Det ska bli kul som f*n. Med det laget vi har så kommer det bara att vara massa skratt på kvällarna. Men det gör bara allt roligare. Men min dag har varit så bra som den kan bli. Först så hade vi idrott. Då hade vi hoppgropen och massa annat. Sen skulle vi till kyrkan. Inte det roligaste precis. Sen hade vi typ rast i 30 minuter. Sen hade vi bara lektion i en halvtimma. Sen så hade vi lunch. Efter det så hade vi NO. Lika kul som alltid. Efter det så hade vi rast. Näst sista lektionen så hade vi svenska efter det engelska. Sen när jag kom hem så var det nästan att sätta sig i bilen och åka på innebanyträning. Vi var bara fem utespelare och en målvakt. Vi övade på skott. Efter det så åt jag och sen satte jag mig vid datorn. Och här sitter jag fortfarande.





Längtar till sommaren<33

Xoxo Ellaulla: ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0