Onsdag!!!

Hej Allihopa

Min dag har la varit helt okej. Först så cyklade jag till skolan. Första lektionen så hade vi musik. Efter det så hade vi Samling. Sen så hade vi lite rast. Efter det så hade vi matte. Då gjorde vi provräkning. Efter det så hade vi lunch. Det blev då fisk. Sen lite livsviktigt. Efter det så hade vi Elevensval. Efter skolan så var jag Emma. Hennes blogg hittar ni här. Emma hade varit så smart så att hon hade glömt nycklen. Vi fick vänta till nästan kvart i tre. När vi väl kom in så bakade vi pannkakor. Dom blev la goa med lite missbildade. Sen gick vi ut. Och efter det så åkte jag hem. När jag kom hem så satte jag mej vid datorn. Och här sitter jag fortfarande.

Längtar till sommaren<33

Xoxo EllaUlla :] 

Kommentarer
Postat av: Emma

jag tkr att oannkakorna var jätte fiina ;D

2010-04-01 @ 15:50:34
URL: http://sweetcranes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0