sjuk

Hej allihopa

Idag är jag då sjuk. Inte så kul precis. Men Men någon gång måste man ju vara det. Första gången i år. Min dag såhär länge har la inte varit den bästa precis. Mamma väkte mig vid halv sju. Fast jag somnade om och vaknade vid nio. Då var morfar nere hos mig. Efter typ 15 min så gick jag upp till mormor och morfar. Då satte jag mig och åt frukost. Direkt efter det så satte jag mig framför tvn. Då lärde mormor mig att sticka. Det har jag gort en stund. Sen så åt jag lunch. Sen satte jag mig framför tvn. och sen satte jag mig här. Ikväll skulle jag egentligen ha fotbollsträning och innebandyträning men får la ta det lungt. Glad att jag blev sjuk idag. 
Längtar tills helgen.

Längtar till-sommaren<33

Xoxo EllaUlla:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0