Min dag!

Hej, vaknade vid 8. För jag oc mamma skulle till ulricehamn och tittade på en fotbollscup. Tranemos damlag var med. Fast dom gick aldrig vidare till semi :(. Sen åkte vi till Jysk och köpte lite små saker. Senare så tänkte vi åka hem och äta. Men då fick mamma sms att vi skulle hämta sara och Catrin i Reftele. Så då fick vi springa snabbt in på ICA och köpa drick yougurt och frukt. När i väl vs hemma i tranemo så räknade jag lite och kom fram till att mamma och jag har åkt bil i 2och en halv timma.
När jag kom hem så städade jag och möblerade om lite. Nu så sitter jag i köket och fixade in kajsas header på hennes blogg.  För att komma till hennes blogg så klickar ni här.

Xoxo EllaUlla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0