...

hej, jag vet jag har inte bloggat på vääääldigt länge. Men jag tycker jag har en väldigt bra ursäkt. Jag orkar inte, och tycker inte att det är det första jag tänker på är bloggen. Fast jag sa försöka blogga så mycket jag kan under detta året och få in det så jag gör det utan att tänka på det(a).

Men jag kan la börja berätta om Sportlovet

Söndag: Så kom kajsa till mig i Gislaved och åkte med mig och Sara till Lilla Tranemo♥
Måndag: Så var då kajsa här och vi hade det väldigt skojsigt. Lite senare på dagen så kom julia och amanda. Då tittade vi på friday the 13th.Det var min första skreckfilm.Julia satt och var inte alls rädd. Själv så satt jag bakom en kudde hela ffilmen och lånade alla mobiler som fanns och spelade. Amanda Satt med en kudde med och så fort det blev väldigt läskigt så tog hon kudden framför ansiktet. Kajsa då hon är ju son hon är bara sitter och glor, fast när hon blev rädd så tog hon också fram kudden. Men jag tycker inte att du kunde sluta sådär.Efter filmen vågade ingen gå någontans själva.Vi spelade dam. På kvällen så hade jag då innebandytävling. Så då fick Kajsa sitta och titta på. Sen när vi kom hem så tittade vi på Leguly blond 3 (stavning?), Och sen titta vi på 17 again. Sen somnade jag och kajsa.
Tisdag:Så skulle kajsa då hem :( .Hennes pappa ringde vid fyra och bah:Jag kommer nu. Kajsa bah: Men jag sitter och äter brunch. När hon sen åkte hem så hade jag det så lååååångtråkigt.

Och så men nu tänker jag inte glömma mitt löfte.
Men glöm inte att kolla Saras eller Kajsas Bloggar!



Här är då Kajsas sötaste och Underbaraste Hamster!
Lilla söta Busan som inte bitts♥

Kommentarer
Postat av: pappa

saknar våra hamstrar lite

2011-03-01 @ 22:00:46
Postat av: kajsa

vi hade skitakul elin!! vi måste träffas snart!

saknar dig!!!! pösss <3

2011-03-06 @ 12:27:04
URL: http://kajsaaeriksson.blogg.se/
Postat av: sara

sv: jaaa!<3

2011-05-07 @ 12:00:36
URL: http://saraemiliia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0